آیا امکان خرید بلیط هواپیما ارزان مشهد وجود دارد

بلیط هواپیما

امروز به همراه همسرم داشتیم در یکی از سایت‌های فروش بلیط هواپیما و فروش بلیط قطار به دنبال راهکارهای خرید بلیط هواپیما ارزان مشهد بودیم. نکته جالب اینکه بسیاری از گزینه‌ها ارزان‌تر از چیزی بودند که ما انتظار داشتیم و این همان فرصت‌هایی است که به دلیل بی اطلاعی ما از دست می‌روند. گاهی با یک تغییر جزئی یا کمی تحقیق بیشتر با گزینه‌هایی مواجه می‌شویم که هزینه سفر ما را به نصف کمتر هم کاهش می‌دهند.

خلاصه تصمیم گرفتیم که برای خرید بلیط هواپیما ارزان مشهد برنامه ریزی کنیم و بخش‌های مختلف هزینه‌های مسافرت خود را محاسبه کنیم. بعد از گشت و گذار در اینترنت، در مورد بخشهای مختلف به جمع‌بندی رسیدیم که در ادامه شما هم می‌توانید آنها را ببینید.

هزینه‌های سفر به مشهد

اول باید مشخص می‌کردیم که هزینه سفر به مشهد شامل چه مواردی می‌شود و چه چیزهایی می‌توانند ما را به خرید بلیط هواپیما ارزان مشهد برساند. طبق برنامه‌ای که داشتیم، قبل از هر چیزی باید محل اقامت را مشخص می‌کردیم و در مورد قیمت آن‌ها می‌پرسیدیم. بخش دوم هزینه‌های ما مربوط به خرید سوغات و همچنین هزینه تأمین خوراکی که گزینه‌های مختلفی داشتیم. در نهایت هم بحث حمل و نقل و سفر تا شهر مشهد را بررسی کردیم و گزینه‌های جایگزین برای هرکدام از آنها در نظر گرفتیم.

اقامت

در گام اول به سراغ اقامت رفتیم. برای اقامت در مشهد گزینه‌های مختلفی وجود دارد. اولین راهکار استفاده از مهمانسرا و زائرسراهای دولتی هستند که خانم معلم هم در بین آنها قرار می‌گیرد. از آنجا که ما معلم نبودیم یا استخدام هیچ شرکتی نیستیم، ناخودآگاه از این مورد محروم می‌شود. گزینه دو برای سفر به مشهد رفتن به سراغ چادر مسافرتی است که ایمنی کافی ندارد.

به عنوان راهکار جایگزین یا مجبور به استفاده از هتل هستیم یا باید به سراغ مسافرخانه برویم. البته اجاره کردن خانه‌های اجاره‌ای برای چند روز هم مقرون به صرفه است. با مقایسه هتلها و امکانات آن‌ها، با توجه به اینکه هزینه ناهار و شام هم بر عهده هتل هست، این شاید بهترین گزینه باشد. البته کسانی که به فکر آزادی بیشتر هستند باید به سراغ خانه‌های اجاره‌ای بروند.

خرید و خوراک

مورد دوم، خرید سوغاتی و تأمین خوراک بود. اگر چه هیچ اجباری برای خرید سوغاتی وجود ندارد، اما فرهنگ ما ایرانی‌ها این اجبار را به وجود آورده است. بنابراین قبل از شروع سفر، آماری از کسانی که قرار است برای آنها کادو بخریم لیست کرده‌ایم و به هر کدام از آنها بودجه مشخصی اختصاص دادیم تا هزینه‌های خرید سوغاتی سرسام‌آور نشود. البته احساس می‌کنم که این مورد به خرید بلیط هواپیما ارزان مشهد لطمه می زند.

در مورد تأمین خوراکی هنوز به جمع‌بندی نرسیده‌ایم. اگر انتخاب ما هتل باشد، طبیعتاً این هزینه به همراه هزینه اقامت پرداخت می‌شود و در این مورد نگرانی وجود ندارد. اما اگر تصمیم بگیریم که در خانه‌های اجاره‌ای مستقل بشیم، بهترین راهکار این است که خودمان آشپزی کنیم. در این حالت هم از سلامت مواد غذایی مطمئن هستیم و هم هزینه خوراکی ما کمتر می‌شود. فراموش نکنید که خرید بلیط هواپیما ارزان مشهد نیاز به کنترل برای عدم خرید برخی از کالاهای غیر ضروری است.

حمل و نقل

و اما بخش حمل و نقل! برای رسیدن به مشهد چهار مسیر متفاوت وجود دارد که انتخاب هر کدام از آنها با شرایط متفاوتی مواجه است.

• استفاده از خودروی شخصی: اگرچه ما خودروی شخصی نداریم و از این نعمت محرومیم! اما باید مهارت رانندگی، استهلاک خودرو، هزینه مصرف سوخت، و همچنین هزینه نگهداری از خودرو در مشهد را در نظر بگیرید. در خودروی شخصی شما لذت بیشتری می‌برید و در حقیقت خود مختار است.
  • استفاده از اتوبوس: این راهکار برای خانواده‌ها بسیار سخت است، اختیار چندانی از خودتان ندارید و دیدن شهرهای در مسیر منتفی است. اما اگر به فکر خرید بلیط هواپیما ارزان مشهد هستید، قیمت بلیط اتوبوس به مشهد پایین است و این یکی از ارزان‌ترین راهکارهای سفر به مشهد است.
  • استفاده از قطار: در مورد قطار هم برای شما اختیاری وجود ندارد، دیدن شهرهای بین راه برای شما منتفی است، اما در هر صورت فضای قطار راحت‌تر است و کمتر اذیت می‌شوید. قیمت بلیط قطار نسبت به اتوبوس گرانتر است، اما باز هم یک راهکار ارزان محسوب می‌شود.
  • استفاده از بلیط هواپیما مشهد: از هر نقطه ایران که بخواهید سفر کنید، زمان زیادی در حین پرواز نیستید، زمان بیشتری در مشهد می‌گذرانید، خستگی شما کمتر است و بیشتر لذت می‌برید. البته قیمت بلیط هواپیما مشهد احتمالاً کمی شما را از خرید بلیط هواپیما ارزان مشهد ناامید می‌کند.

بلیط ارزان هواپیما مشهد

اما آیا اگر واقعاً به فکر خرید بلیط هواپیما ارزان مشهد هستیم، باید به طور کلی بیخیال هواپیما شویم؟! برای بررسی این موضوع به سراغ سایت چارتر (Charter.ir) رفتیم. سایت چارتر یکی از وب سایت‌های فروش اینترنتی بلیط هواپیما و فروش اینترنتی بلیط اتوبوس است که من همیشه از امکانات این وب سایت استفاده می‌کنم. فضای کاربری این وب سایت بسیار راحت و ساده است و شما به عنوان مشتری در اثر چندانی تحمل نمی‌کنیم. در ضمن کارشناسان به صورت پشتیبانی ۲۴ ساعته در کنار شما هستند تا فرایند خرید بلیط هواپیما مشهد را انجام دهید.

از امکانات سایت چارتر استفاده کردیم تا ببینیم امکان به دست آوردن بلیط ارزان هواپیما مشهد وجود دارد یا خیر؟! با کمال تعجب متوجه شدیم که می‌توان با هواپیما هم یک خرید بلیط هواپیما ارزان مشهد را تجربه کرد. اولاً این وبسایت یک قسمت تحت عنوان ارزانترین قیمت بلیط هواپیما را دارد که قیمت بلیط همه شهرها به شهر مشهد با ارزان‌ترین قیمت ممکن را به ما می‌دهد. از طرفی دیگر امکان استفاده از بلیط چارتر مشهد و همچنین بلیط لحظه آخری مشهد را به ما می‌دهد که قیمت پایین‌تری نسبت به بلیط های سیستمی و بلیط های معمولی دارند.

با این بررسی‌ها، تصمیم گرفتیم که  برای خرید بلیط هواپیما ارزان مشهد از سایت چارتر استفاده کنیم و امکانات آنها کمک بگیریم. به شما هم توصیه می‌کنیم که به سراغ این وبسایت بروید.